Skip to main content

SIAPA YANG PERLU MEMAKAI PREMIUM BEAUTIFUL CORSET? APA KELEBIHANNYA?

Kelebihan Premium Beautiful Corset bukan sahaja untuk kecantikan bentuk badan tetapi bagus untuk kesihatan.


Anda sangat-sangat perlukan Premium Beautiful (PB) sekiranya anda mempunyai masalah-masalah berikut:


1) AdA MASALAH PERUT BUNCIT yang ketara..orang yg kurus pun ade perut buncit...sehingga orang ingatkan sedang mengandung..Saya memakai selama seminggu saja, sudah nampak perubahan ketara perut kempis, tidak seperti corset lain, buka je corset, perut buncit melendut semula.. (FIR dlm Premium Beautiful ni akan membakar lemak lebihan pada perut buncit tu...so perut akan kempis semula)



2)Mengalami masalah KEGEMUKAN...terlebih lemak sikit di mana-mana..dah puas berusaha macamana nak turunkan berat badan...(FIR yg ade dlm Premium Beautiful ni boleh membakar 900 kalori dlm mase 1 jam..so boleh membakar lemak-lemak yg terlebih tu)



3) INGINKAN CAHAYA MATA tapi sampai sekarang masih belum mampu memilikinya..(FIR dlm Premium Beautiful ni bertindak untuk mengangkat dan membetulkan kedudukan rahim kita..insyallah, akan memudahkan untuk conceive dan tambah kesuburan)



4)CONFINEMENT / DALAM PANTANG – (membetulkan kedudukan rahim, memulihkan sistem peranakan, hilangkan kesan stretch mark, body shaping)



5) Tiap-tiap bulan mesti mengalami 'PERIOD PAIN' atau SENGGUGUT yang teruk... (Kelebihan FIR dalam Premium Beautiful ni akan melancarkan peredaran darah kita dan menstabilkan hormon dlm badan..so no more period pain..)



6) Mengalami SAKIT BELAKANG bagi..
· mereka yg sangat kurus
· bekerja duduk mengadap computer selama 8 jam dan 5 hari kerja
· wanita yg baru lepas melahirkan anak secara ceaser
· menyusu badan dengan kedudukan tidak betul
(Premium Beautiful mendapat pengiktirafan dari pakar tulang belakang America, Canada & Quebec dan Premium Beautiful mempunyai 7 tetulang yang dapat betulkan semula postur badan)




7) Selalu kena MIGRAIN yg kronik...(Kelebihan FIR dlm Premium Beautiful ni akan menstabilkan hormon, melancarkan peredaran darah dan membuang toksin dlm badan kita..no more migrain)




8) Malu dengan MASALAH SELULIT pada peha...(Kelebihan FIR dalam Premium Beautiful akan membakar lemak2 lebihan pada peha..no more selulit)




9) Mengidap penyakit BATU KARANG atau kencing x puas.. (Kelebihan FIR dlm Premium Beautiful akan mencairkan batu karang dan ianya akan keluar melalui air kencing)




10)BREAST JATUH / BREAST KENDUR kerana tak pakai bra yg dapat sokong breast dgn betul/kerana penyusuan badan. (dapat sokong breast n pejalkan breast, FYI, pemakaian Premium Beautiful tak ganggu penyusuan badan malah menambahkan susu badan)




11) Takut kena BREAST CANCER / SERVIK CANCER ...cegah sebelum kena... (FIR dlm Premium Beautiful akan mencegah pembiakan sel-sel kanser dalam badan..so boleh elak kanser. Bagi pengidap kanser, FIR akan mencegah pembiakan sel-sel kanser baru dan memusnahkan sel-sel kanser yang ada dalam badan)






Selain dari itu, keistimewaan Premium Beautiful ialah ia satu-satunya corset yg dapat anugerah Superbrand.


Lifetime Warranty – Sebarang kerosakan pada Premium Beautiful Corset seperti koyak, cangkuk tercabut, akan dibaiki PERCUMA SEUMUR HIDUP! Banyak lagi kelebihan Premium Beautiful Corset, boleh hubungi saya ,Su 019-3330358, berpengalaman 10 tahun.



Comments

Popular posts from this blog

PENTINGNYA AIR TERHADAP TUBUH BADAN

Kepentingan Air Terhadap Kesihatan Tubuh Badan   Air sememangnya keperluan di dalam hidupan harian kita. Dan semua orang sudah sedia maklum mengenainya. Dan saya pasti anda pun tahu 70% daripada kandungan badan kita terdiri daripada air bukan? Mari kita ketahui apakah keajaiban air dalam memberi kita kesihatan terhadap tubuh badan.     1. Kekal bentuk badan yang cantik dengan air. Anda ingin menurunkan berat badan? Air boleh meningkatkan metabolisma badan anda dan membantu untuk anda berasa kenyang. Tukarkan air manis yang anda sering minum kepada air suam. Juga sebelum makan, minum sedikit air untuk memudahkan anda merasa lebih kenyang dengan cepat. Saya pasti anda juga pernah mengalami perkara yang sama apabila anda makan diselangi dengan air. Anda akan rasa cepat kenyang daripada biasa. Apabila anda minum air yang sejuk, badan anda akan cuba untuk meningkatkan suhu air tersebut dan ia membantu membakar kalori dalam proses tersebut. 2. Air membantu meningkatkan ten

Sweetality™

Sweetality™ ARE YOU AT “SUGAR RISK”? Sugar at your diet can be naturally occurring or added . Naturally occurring sugars are found naturally in food such as fruits (fructose) and milk (lactose). ¹ Sugar is also naturally available in carbohydrate-rich foods such as rice, noodles, bread, pasta and so much more. ² Meanwhile, added sugars are sugars and syrups added to foods during preparation or processing, or added at the table.¹ The American Heart Association (AHA) recommends daily added sugar amount of NO MORE than 9 teaspoons for men & 6 teaspoons for women. HOW MUCH ADDED SUGAR ARE YOU TAKING A DAY? Many people, in fact, consume MORE SUGAR THAN THEY REALIZE . Malaysians' daily sugar intake. Malaysians consume an average of 26 TEASPOONS of sugar per day³, which is far beyond the recommended daily sugar intake by either AHA or World Health Organization (WHO). Malaysians’ daily sugar intake is on a rising trend. During the 1970’s, Malaysia