Skip to main content

PAKAI BRA CARA YANG BETUL SUPAYA PAYUDARA SEKSI DAN WOW!


Cara pakai bra yang betul sangat penting untuk mendapat bentuk badan menggiurkan. Dengan bra Premium Beautiful, payudara anda diletakkan di tempat yang betul.





1. Longgarkan tali di kedua-dua bahu.




2. Tundukkan badan ke depan dan masukkan tangan ke dalam cup untuk menarik payudara ke dalam cup bra.


3. Tegakkan badan dan kancing semua cangkuk bra di belakang.


4. Tundukkan badan 45 darjah ke depan. Masukkan tangan kanan hingga mencapai lemak belakang badan melalui cup sebelah kiri dan tarik lemak-lemak ke arah payudara masuk ke dalam cup.


5. Seterusnya tarik gumpalan lemak bawah lengan dan ketiak ke arah payudara masuk ke dalam cup. Teknik cara pakai bra yang betul ini memang menakjubkan.





6. Ketatkan tali bra dan sesuaikan panjang tali bahu sebelah kiri hingga selesa. Pastikan tali tidak terlalu ketat atau longgar. Untuk memastikannya, sisipkan 1 jari di bawah tali. Ulangi disisi kanan pula.



7. Pastikan puting berada di bahagian tengah cup piramid.

8. Tegakkan badan. Kemaskan lemak-lemak yang masih berlebihan disekitar kiri dan kanan dengan menariknya ke bahagian atas perut atau upper tummy.

9. Rasai keselesaan dan kekemasan memakai corset Premium Beautiful. Kini payudara anda sudah wow! Tiada lagi lemak bersepah di sana-sini.

10. Pastikan anda memakai bra dengan cara yang betul kerana ia akan membentuk lemak-lemak duduk di tempat yang sepatutnya. Hubungi saya, Su 019-3330358.

Comments

Popular posts from this blog

PENTINGNYA AIR TERHADAP TUBUH BADAN

Kepentingan Air Terhadap Kesihatan Tubuh Badan   Air sememangnya keperluan di dalam hidupan harian kita. Dan semua orang sudah sedia maklum mengenainya. Dan saya pasti anda pun tahu 70% daripada kandungan badan kita terdiri daripada air bukan? Mari kita ketahui apakah keajaiban air dalam memberi kita kesihatan terhadap tubuh badan.     1. Kekal bentuk badan yang cantik dengan air. Anda ingin menurunkan berat badan? Air boleh meningkatkan metabolisma badan anda dan membantu untuk anda berasa kenyang. Tukarkan air manis yang anda sering minum kepada air suam. Juga sebelum makan, minum sedikit air untuk memudahkan anda merasa lebih kenyang dengan cepat. Saya pasti anda juga pernah mengalami perkara yang sama apabila anda makan diselangi dengan air. Anda akan rasa cepat kenyang daripada biasa. Apabila anda minum air yang sejuk, badan anda akan cuba untuk meningkatkan suhu air tersebut dan ia membantu membakar kalori dalam proses tersebut. 2. Air membantu meningkatkan ten

Sweetality™

Sweetality™ ARE YOU AT “SUGAR RISK”? Sugar at your diet can be naturally occurring or added . Naturally occurring sugars are found naturally in food such as fruits (fructose) and milk (lactose). ¹ Sugar is also naturally available in carbohydrate-rich foods such as rice, noodles, bread, pasta and so much more. ² Meanwhile, added sugars are sugars and syrups added to foods during preparation or processing, or added at the table.¹ The American Heart Association (AHA) recommends daily added sugar amount of NO MORE than 9 teaspoons for men & 6 teaspoons for women. HOW MUCH ADDED SUGAR ARE YOU TAKING A DAY? Many people, in fact, consume MORE SUGAR THAN THEY REALIZE . Malaysians' daily sugar intake. Malaysians consume an average of 26 TEASPOONS of sugar per day³, which is far beyond the recommended daily sugar intake by either AHA or World Health Organization (WHO). Malaysians’ daily sugar intake is on a rising trend. During the 1970’s, Malaysia