Skip to main content

PREMIUM BEAUTIFUL SLIMMING CORSET - TESTIMONI PERUT MENGGELEBEH DAN BUNCIT



Testimoni Premium Beautiful Corset kali ini mempunyai masalah perut menggelebeh dan buncit. Puan Liza, ibu kepada seorang anak, mengamalkan pemakaian Premium Beautiful Corset selepas waktu berpantang. Rakan kita ini bersalin secara ceasarian dan langsung tidak memakai sebarang bengkung pada waktu berpantang.


Wanita yang bersalin secara ceasarian sebenarnya boleh memakai Premium Beautiful Corset.


Tetapi..,


belum terlambat... Premium Beautiful corset tetap membantu. Lihatlah perbezaan Puan Liza yang sangat ketara hanya selepas 3 minggu memakainya. Dan turun berat badan sebanyak 5kg!

Testimoni sebelum memakai Premium Beautiful: Kelihatan perutnya yang menggeleber dan besar, mukanya juga nampak tembam dan sembab. (Sorry ye, Liza)

Testimoni selepas memakai Premium Beautiful: Dengan memakai baju yang sama, perut nampak kempis. Bahagian mukanya juga nampak runcing. Cantik! Kannnn????

Amalan memakai Premium Beautiful Corset boleh membantu masalah perut menggelebeh dan buncit. Testimoni saya sendiri memakai Premium Beautiful Corset semasa berpantang walaupun bersalin secara Ceasarian. Info lanjut, hubungi saya, 019-3330358.

Comments

Popular posts from this blog

PENTINGNYA AIR TERHADAP TUBUH BADAN

Kepentingan Air Terhadap Kesihatan Tubuh Badan   Air sememangnya keperluan di dalam hidupan harian kita. Dan semua orang sudah sedia maklum mengenainya. Dan saya pasti anda pun tahu 70% daripada kandungan badan kita terdiri daripada air bukan? Mari kita ketahui apakah keajaiban air dalam memberi kita kesihatan terhadap tubuh badan.     1. Kekal bentuk badan yang cantik dengan air. Anda ingin menurunkan berat badan? Air boleh meningkatkan metabolisma badan anda dan membantu untuk anda berasa kenyang. Tukarkan air manis yang anda sering minum kepada air suam. Juga sebelum makan, minum sedikit air untuk memudahkan anda merasa lebih kenyang dengan cepat. Saya pasti anda juga pernah mengalami perkara yang sama apabila anda makan diselangi dengan air. Anda akan rasa cepat kenyang daripada biasa. Apabila anda minum air yang sejuk, badan anda akan cuba untuk meningkatkan suhu air tersebut dan ia membantu membakar kalori dalam proses tersebut. 2. Air membantu meningkatkan ten

Sweetality™

Sweetality™ ARE YOU AT “SUGAR RISK”? Sugar at your diet can be naturally occurring or added . Naturally occurring sugars are found naturally in food such as fruits (fructose) and milk (lactose). ¹ Sugar is also naturally available in carbohydrate-rich foods such as rice, noodles, bread, pasta and so much more. ² Meanwhile, added sugars are sugars and syrups added to foods during preparation or processing, or added at the table.¹ The American Heart Association (AHA) recommends daily added sugar amount of NO MORE than 9 teaspoons for men & 6 teaspoons for women. HOW MUCH ADDED SUGAR ARE YOU TAKING A DAY? Many people, in fact, consume MORE SUGAR THAN THEY REALIZE . Malaysians' daily sugar intake. Malaysians consume an average of 26 TEASPOONS of sugar per day³, which is far beyond the recommended daily sugar intake by either AHA or World Health Organization (WHO). Malaysians’ daily sugar intake is on a rising trend. During the 1970’s, Malaysia